sobota, 13 czerwca 2009

Hej jestem dziewczyną może trochę zakręconą ale zawsze!
Uwielbiam swoich znajomych a moje życie jest zwyczajne.
Niektórzy ludzie uważają mnie i moich znajomych za dziwadła.
Może słuchamy trochę innej muzyki i ubieramy się trochę inaczej ale jesteśmy normalnymi ludźmi. A żeby nie było nieporozumień nie jesteśmy EMO. To zupełnie inna bajka. My jesteśmy inni ale normalni.
Czy warto czy warto czy warto żyć!
Niby łatwe pytanie ale ciężko na nie odpowiedzieć.
A tak może powiem coś o mnie więc lubię kolory różowy,czarny,zielony i biały.
Moim ulubionym zajęciem jest słuchanie muzyki i spędzanie czasu ze znajomymi.
Jak chyba każda dziewczyna lubię się malować. Uwielbiam plotki. Moja siostra mnie nienawidzi. Zresztą ja jej też nie. Lubię poznawać fajnych ludzi. Jestem otwarta i szczera.

1 komentarz:

  1. Witam :) dziękuje za odwiedziny :) Ja osobiście lubię zakręconych, otwartych i szczerych ludzi, którzy nie boją się zadawać odważnych pytań. W nawiązaniu do Twojego właśnie pytania odpowiem, że JA nawet przez pryzmat cierpień, nieszczęść, którymi naszpikowana jest moja przeszłość, uważam, że WARTO żyć!
    No cóż, temat do dłuższej dyskusji, przy której można by było fajnie spędzić czas :)

    Pozdrawiam ciepło

    Kasia

    OdpowiedzUsuń